⌚Proizvodi naručeni između ponedjeljka i petka do 12:00 sati bit će isporučeni isti radni dan. 🚀🚚📦

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti internetske trgovine ModneUre.com (u daljnjem tekstu: ponuđač) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), temeljem preporuka GZS-a i međunarodnih kodeksa za e-trgovinu.

Dostupnost informacija (sažetak zakonodavstva)
Ponuđač se obvezuje da će kupcu uvijek osigurati sljedeće informacije:
1. Identitetu tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, broj registracije),
2. Kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
3. Osnovne karakteristike robe ili usluga (uključujući prodajne usluge i jamstva),
4. Dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga u ponudi na internetskoj stranici trebali bi biti dostupni u razumnom roku),
5. Uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
6. Sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene te mora biti jasno naznačeno uključuju li porez i troškove dostave,
7. Način plaćanja i dostave,
8. Vremenska valjanost ponude,
9. Rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje; uz to i informacija o troškovima povrata proizvoda,
10. Objašnjenje postupka za pritužbe, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.

Tijek kupnje

Pretraga proizvoda:

Proizvod možete pretražiti pomoću tražilice koja se nalazi na početnoj stranici (www.satovi-24.hr) u gornjem lijevom kutu. U okvir upišete traženi proizvod i na središnjem dijelu zaslona prikazat će vam se traženi artikli sa slikom i cijenom. Proizvode možete pretraživati i prema kategorijama u izborniku koji se nalazi na vrhu stranice. Jednostavno odaberete željenu kategoriju unutar koje će vam se prikazati i podkategorije među kojima možete birati.

Košarica za kupnju:

Košarica za kupnju ima istu ulogu kao i košarica u vašoj trgovini – pohranjuje odabrane proizvode te prikazuje njihov naziv, cijenu, količinu i eventualne dodatne troškove. Sadržaj košarice možete pregledati u bilo kojem trenutku te dodavati ili uklanjati odabrane proizvode. Odabranim proizvodima možete promijeniti količinu tako da unesete željeni broj artikala. Ovisno o promjeni količine artikala, ponovno će se izračunati ukupna vrijednost kupnje. Proizvod iz košarice možete u bilo kojem trenutku ukloniti pritiskom na gumb “x”, koji se nalazi lijevo od proizvoda.

Proces kupnje:

Ako ste sigurni da želite kupiti proizvode koje imate u košarici, kliknite gumb “Nastavi na blagajnu”. Sustav će vas preusmjeriti na obrazac u koji možete unijeti potrebne podatke. Nakon unosa vaših podataka i podataka o adresi dostave, odabirete način plaćanja. Pročitajte uvjete poslovanja i, ako se slažete, označite kvadratić uz natpis “Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima poslovanja web stranice”.

Završetak kupnje:

Ako je sve u redu, narudžbu potvrdite klikom na gumb “Kupite sada”. Ako ste unijeli ispravnu e-mail adresu i telefonski broj, nakon završetka postupka kupnje primit ćete elektroničku potvrdu o primitku narudžbe.

Načini plaćanja

Ponuđač omogućuje sljedeće načine plaćanja:
* Pouzećem; Pošiljku šaljemo preporučeno s otkupnom vrijednošću putem Pošte Slovenije ili GLS-a. Više informacija možete pronaći ovdje.
* Preko predračuna; Pošiljku šaljemo nakon uplate predračuna.
* Plaćanje putem PayPala
* Plaćanje debitnom ili kreditnom karticom

Cijene

Sve cijene uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije.

Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Unatoč iznimnim naporima da osiguramo najtočnije i najpreciznije podatke, može se dogoditi da je informacija o cijeni netočna. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupcu omogućiti odustanak od kupnje, a istovremeno će ponuditi rješenje koje će biti u obostranu korist.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac prima elektroničku obavijest o statusu potvrđene narudžbe). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača, tako i za kupca.

Dostava

Sve informacije o dostavi možete pronaći ovdje.

Izdavanje računa

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. Uz kupljene artikle prilaže se račun unutar pakiranja u kojem su artikli isporučeni. U slučaju osobnog preuzimanja na preuzimnom mjestu, kupac dobiva ispisani račun za kupljene artikle prilikom preuzimanja.

Na računu su navedene cijene, svi troškovi povezani s kupnjom te podaci o kupcu i prodavaču.

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije slanja narudžbe. Naknadni prigovori u vezi s točnošću izdanih računa neće se uvažavati.

Račun u elektroničkom obliku pohranjen je kod pružatelja poslovnih internetskih usluga izdavanja e-računa. Za izdajo kopije računa pošljite prošno na info@satovi-24.hr.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@satovi-24.hr.

Pregled pri preuzimanju i prijava nedostataka

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda pažljivo pregledati pakiranje i njegov sadržaj. U slučaju greške, nepravilnosti, oštećenja, nedostataka itd. proizvoda, ambalaže ili pripadajuće dokumentacije, kupac je dužan to prijaviti prodavaču u roku od 3 dana od primitka na info@satovi-24.hr. Nakon isteka ovog roka, pritužbe na greške, nepravilnosti, oštećenja itd. proizvoda, ambalaže ili pripadajuće dokumentacije više nisu moguće i smatrat će se da su posljedica upotrebe, nepravilne upotrebe ili gubitka dokumenata.

Pravo na odustanak od kupnje, povrat robe

Članak 43.c ZVPot-a (Službeni list RS, br. 126/07) navodi:
Potrošač ima 14 dana da obavijesti prodavača o odustajanju od ugovora, pri čemu nije dužan navesti razlog. Proizvod mora potrošač vratiti u roku od 30 dana nakon obavijesti o odustajanju od ugovora, o vlastitom trošku.

Kako bismo osigurali što sigurniju kupnju, zakonski rok od 14 dana za povrat robe produljili smo na čak 60 dana.

Kupac mora pisanim putem obavijestiti prodavača o namjeri povrata, najkasnije 60 dana nakon primitka robe. Kako bi odustanak od ugovora bio što jednostavniji za kupca, pripremili smo jednostavan obrazac koji treba ispuniti. Obrazac za odustanak od ugovora / povrat robe dostupan je na sljedećoj poveznici: https://satovi-24.hr/povrat-robe/. U obrascu obavezno priložite fotografiju iz koje je vidljivo da proizvod nije korišten. Nakon predaje obrasca, od službe za povrat robe dobit ćete daljnje upute i referentni broj odustajanja od ugovora. Pošiljke za koje ne primimo obavijest kupca (ispravno ispunjen obrazac) i koje nemaju označen referentni broj odustajanja neće biti prihvaćene.

Roba se mora vratiti u roku koji ne smije premašiti 60 dana od dana preuzimanja. Kupac je dužan snositi troškove nastale pri povratu kupljenog proizvoda.

Importantno!

Korisnik robe ne smije nesmetano koristiti proizvod tijekom roka u kojem može odustati od ugovora. Korisnik smije pregledati i isprobati artikle u mjeri koja je nužna za utvrđivanje stvarnog stanja proizvoda. Testiranje robe koje prelazi navedeni opseg smatra se korištenjem proizvoda, što znači da korisnik time gubi pravo na odustanak od ugovora. Roba kupljena na daljinu nije namijenjena korištenju tijekom zakonskog roka za odustanak od ugovora. Korisnik u slučaju odustanka od ugovora mora vratiti robu neoštećenu, nekorištenu, u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini, zajedno sa svim dodacima koje je primio uz proizvod. Ambalaža ne smije biti otvorena na način koji bi uzrokovao njeno oštećenje, uklanjanje ili izmjenu. Vraćena roba mora biti opremljena svim elementima pakiranja i zaštite sadržaja koje je postavio proizvođač, u stanju u kojem ih je proizvođač postavio – npr. zaštitne folije, itd. Pokušaj povrata robe koja je očito korištena ili oštećena bit će odbijen i neće se smatrati povratom u skladu s odredbama o povratu robe pri kupnji na daljinu, kako je definirano važećim zakonodavstvom.

  • Prilikom povrata artikla prodavaču STUPRUM PRO, Internetska trgovina, Andrej Samec s.p. morate priložiti račun i jamstveni list.
  • Adresa za povrat robe prodavaču je Partizanska cesta 82, 6210 Sežana.
  • Nakon predaje obrasca, od službe za povrat robe dobit ćete referentni broj odustajanja od ugovora. Pošiljke bez referentnog broja odustajanja neće biti prihvaćene.
  • Preporučujemo da koristite dostavnu službu koja omogućuje praćenje pošiljke te da robu pravilno pripremite za transport (koristite originalno pakiranje ili drugo odgovarajuće sigurno pakiranje) – ne odgovaramo za oštećenja artikala nastala tijekom transporta.
  • Troškove slanja uvijek snosi pošiljatelj, osim ako nije unaprijed dogovoreno drugačije. Pošiljke s otkupninom ne primamo!
  • U slučaju slanja proizvoda koji ne ispunjava uvjete za povrat / odustanak od ugovora, trošak ponovnog slanja kupcu naplaćujemo (5,00 EUR s PDV-om) i potrebno ga je podmiriti prema predračunu prije slanja.
  • V primeru, da izdelek ni vrnjen v embalaži s katero je bil poslan se vračilo zmanjša za stroške embalaže in sicer v višini 4,90 Eur s PDV-om.
  • Povrat novca vršimo isključivo na banke koje posluju u Hrvatskoj.

Povrat oštećenih pošiljki

U slučaju da je paket fizički oštećen, da mu nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe odmah prilikom dostave. Prilikom dostave obavijestite dostavljača o oštećenju ambalaže i ispunite zapisnik. Zajedno s dostavnom službom pobrinut ćemo se da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku.
U slučaju reklamacije, kupac može, u skladu sa zakonskim ograničenjima, zahtijevati zamjenu artikla, njegov popravak ili povrat novca. U tom slučaju prodavatelj zadržava pravo da za vrijeme korištenja proizvoda od strane kupca obračuna najamninu prema važećem cjeniku, ali ne više od iznosa za koji se tijekom upotrebe umanjila tržišna vrijednost artikla.

Osiguranje paketa

U završnoj fazi kupnje možete osigurati svoju pošiljku. U tom slučaju ćemo vam paket zamijeniti bez pitanja. U slučaju da ste paket osigurali i da je prilikom dostave fizički oštećen, da mu nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, obavijestite dostavljača o oštećenju ambalaže, ispunite zapisnik, odbijte paket i obavijestite nas na info@satovi-24.hr. U najkraćem mogućem roku poslat ćemo vam novi paket.

Komunikacija

Ponuđač će stupiti u kontakt s korisnikom putem sredstava daljinske komunikacije samo ako korisnik tome izričito ne prigovori.

Oglašene elektroničke poruke sadržavat će sljedeće elemente:
· jasno i nedvosmisleno će biti označene kao promotivne poruke,
· pošiljatelj će biti jasno naznačen,
· različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će jasno označene kao takve. Također će jasno biti određeni uvjeti sudjelovanja u njima,
· jasno će biti objašnjen način odjave s liste promotivnih poruka,
· želju korisnika da ne želi primati promotivne poruke ponuđač će izričito poštovati.

Jamstvo

Nastojimo vam osigurati najbolje artikle renomiranih proizvođača, ali ako vaš kupljeni proizvod ne radi kako bi trebao, možemo vam pomoći.

Ponuđač je u skladu sa zakonom dužan kupcu osigurati jamstvo za besprijekorno funkcioniranje kupljenog proizvoda. Kupac može ostvariti jamstvo uz račun i jamstveni list prodavača, a jamstvo vrijedi samo na području Republike Hrvatske.
Ponuđač je dužan izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe, u suprotnom slučaju zamijenit će proizvod drugim, jednakovrijednim i besprijekornim artiklom.

Informacije o jamstvu nalaze se na stranici s prikazom proizvoda.

Jamstvo se priznaje samo uz predočenje računa, a za narudžbe izvršene nakon 12.3.2021. potrebno je uz račun priložiti i jamstveni list.

Jamstvo za ručne satove: jamstvo pokriva mehanizam sata, ali ne pokriva remena, baterija, stakla, gumba, kopče i ostalog potrošnog materijala, kao ni oštećenja nastala uslijed korištenja ili nepravilne upotrebe (nepridržavanje uputa, fizička oštećenja itd.). Prodor vode u sat, ako sat nema oznaku vodootpornosti, nije predmet jamstvenog popravka. Također, prodor vode u sat nije pokriven jamstvom ako je došlo do prekoračenja propisane upotrebe prema tablici vodootpornosti u uvjetima poslovanja. U slučaju prodora vode u sat, potrebno je odmah obavijestiti prodavača jer vlaga može negativno utjecati na mehanizam sata. Sat je potrebno odmah, nakon primitka uputa za slanje na popravak, poslati na servis, jer odgađanje popravka može uzrokovati dodatna oštećenja mehanizma i onemogućiti ostvarivanje jamstva. Odgađanje povećava rizik od trajnih oštećenja mehanizma, koja bi se inače mogla spriječiti pravovremenim popravkom.

Kupac mora pisanim putem obavijestiti prodavača da želi ostvariti jamstvo. Kako bi ostvarivanje jamstva bilo što jednostavnije za kupca, pripremili smo jednostavan obrazac koji je potrebno ispuniti. Obrazac za ostvarivanje jamstva dostupan je na sljedećoj poveznici: https://satovi-24.hr/reklamacija/. Nakon predaje obrasca, od službe za rješavanje jamstva dobit ćete daljnje upute i referentni broj reklamacije, koji je potrebno napisati na pošiljku. Pošiljke za koje ne primimo obavijest kupca (ispravno ispunjen obrazac) i koje nemaju označen referentni broj reklamacije neće biti prihvaćene.

Importantno!

Proizvodi primljeni na jamstveni popravak bit će pregledani. U slučaju slanja proizvoda na jamstveni popravak, koji nije pokriven jamstvom (npr. nepravilna upotreba, fizičko oštećenje itd.), troškove ponovnog slanja kupcu naplaćujemo (5,00 EUR s PDV-om) i potrebno ih je podmiriti prema predračunu prije slanja.

Proizvod morate zaštititi originalnom ambalažom ili ambalažom koja ga može zaštititi jednako kao originalna ambalaža, kako biste izbjegli oštećenja tijekom transporta – za oštećenja proizvoda nastala tijekom transporta ne odgovaramo.

Prilikom ostvarivanja jamstva potrebno je prodavaču STUPRUM PRO, Internetska trgovina, Andrej Samec s.p. priložiti račun i jamstveni list.

Adresa za povrat robe prodavaču je Partizanska cesta 82, 6210 Sežana.

Za slanje koristite ekonomski najpovoljniju opciju dostave.

Produljenje jamstva

Kupac može prilikom kupnje ručnog sata sklopiti dobrovoljno produljenje jamstva. Produljenje jamstva znači produljenje jamstvenog roka.

Primjer:

Produljenje jamstva za 12 mjeseci znači da se na osnovni jamstveni rok od 12 mjeseci dodaje još 12 mjeseci dodatnog jamstva – dakle, proizvod ima ukupno 24 mjeseca jamstva.

Produljenje jamstva za 24 mjeseca znači da se na osnovni jamstveni rok od 12 mjeseci dodaje još 24 mjeseca dodatnog jamstva – dakle, proizvod ima ukupno 36 mjeseci jamstva.

U slučaju slanja proizvoda na jamstveni popravak, koji nije pokriven jamstvom, troškove ponovnog slanja kupcu naplaćujemo i potrebno ih je podmiriti prema predračunu prije slanja.

Zaštita osobnih podataka

Ponuđač se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika.
Ponuđač će osobne podatke koristiti isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe (slanje informativnih materijala, ponuda, računa) i ostalu nužnu komunikaciju.
Podaci korisnika ni u kojem slučaju neće biti proslijeđeni neovlaštenim osobama.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i korisnik, i to tako da osigura sigurnost svog računala i sustava putem kojeg obavlja narudžbe.

Prigovori i sporovi

Pružatelj poštuje važeće zakone o zaštiti potrošača. Pružatelj ulaže maksimalne napore kako bi ispunio svoju obvezu uspostavljanja učinkovitog sustava za rješavanje pritužbi i imenovanja osobe za kontakt, s kojom se kupac može povezati telefonski ili putem e-pošte u slučaju problema. Postupak podnošenja pritužbi dostupan je na internetskim stranicama, jednostavan je za korištenje i povjerljiv.

Pružatelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio pritužbu, obavijestiti kupca o vremenskom okviru obrade te ga kontinuirano informirati o tijeku postupka. Pružatelj je svjestan da je ključna značajka potrošačkog spora, osobito u slučaju sudskog rješavanja, nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u procesu rješavanja spora. To je ujedno i glavna prepreka zbog koje potrošači ne pokreću spor pred sudom. Stoga pružatelj nastoji uložiti maksimalne napore kako bi se eventualni sporovi riješili sporazumno. U slučaju da to nije moguće, za sve sporove nadležan je sud u Kopru.

Vodootpornost

Vodootpornost kućišta sata označena je na donjoj strani sata, na poklopcu ili na brojčaniku. Oznaka vodootpornosti samo je standardizirana vrijednost i ne predstavlja stvarnu dubinu dopuštenog uranjanja. Gumbe na satu ne smije se pritiskati kada je sat u kontaktu s vodom ili mokar, jer to može uzrokovati prodor vode! Ručni satovi ne smiju se koristiti u sauni ili vrućoj kupki.

Tablica s međunarodnim kriterijima za vodootpornost:
Tablica vodootpornosti satova

Objašnjenje:

  • Bez oznake ili natpisa water resistant: Kućište štiti od prašine. Sat treba skinuti sa zapešća prilikom pranja ruku. Tijekom fizičkih aktivnosti postoji mogućnost prodora vode u sat (znojenje).
  • Oznaka 30 m / 3 ATM: Sat je otporan na vlagu, znoj, prašinu, slučajan kontakt s vodom (lagano prskanje) ili kišu. Sat ne smije biti izravno izložen vodi.
  • Oznaka 50 m / 5 ATM: Sat je otporan na vodu. Može se koristiti tijekom pranja automobila, pranja posuđa i tuširanja, ali nije prikladan za plivanje i ronjenje.
  • Oznaka 100 m / 10 ATM: Sat je prikladan za plivanje, ronjenje na dah, ali nije prikladan za skakanje u vodu, itd.
  • Oznaka 150 m / 15 ATM: Sat je prikladan za sve vodene aktivnosti osim ronjenja.
  • Oznaka 200 m / 20 ATM: Satovi koji su vodootporni do 200 metara i više mogu se koristiti i za ronjenje.

Mehanizam štiti kućište od vanjskih utjecaja. Fizičko oštećenje kućišta može uzrokovati gubitak vodootpornih svojstava sata. Vlaga također može prodrijeti u unutrašnjost sata na spojevima između stakla i kućišta ili poklopca mehanizma. Posebno su osjetljivi dijelovi koji se pokreću tijekom uporabe sata: navoj krunice i gumbi kronografa, koji su često zavrnuti na kućište. Ako sat ima zavrnutu krunicu, pravilnu vodootpornost osiguravate tako da nakon postavljanja krunicu uvijek pravilno zavrnete!

Čest uzrok prodora vode su udarci koji oslabljuju funkciju brtvi.

Brtve tijekom godina gube elastičnost, a na njih utječu i hladnoća, velika vrućina ili kombinacija oboje.

Vodootpornost sata treba testirati uređajem za testiranje vodootpornosti jednom godišnje i pri svakoj zamjeni baterije, uz provjeru i po potrebi zamjenu svih brtvi na poklopcu, krunici i gumbima.

Kada je sat u kontaktu s vodom ili je mokar, zabranjena je upotreba gumba ili krunice na satu, jer to može uzrokovati prodor vode u sat.

Nagłe promjene temperature mogu uzrokovati prodor vode u sat ili kondenzaciju vlage na staklu – npr. kada se sat zagrijan na suncu uroni u hladnu vodu.

Ako je sat u kontaktu sa slanom ili jako mineraliziranom vodom, potrebno ga je odmah nakon uporabe isprati pod tekućom vodom.

Sprječavati udarce ispod vodene površine i padove sata na tvrdu podlogu.

Izbjegavati agresivne kemikalije (vrijedi za sve ručne satove općenito)

Često pitanje: Zašto se s satom koji ima oznaku vodootpornosti od 3 bara ne možemo kupati?

Odgovor zahtijeva razumijevanje osnovnih fizikalnih zakonitosti. U urarskim manufakturama i radionicama test vodootpornosti provodi se pod statičkim pritiskom i konstantnom temperaturom, dok pri skoku u more voda iznenada udara u kućište. Tijekom plivanja sat se kreće kroz vodu određenom brzinom, što često uzrokuje puno veći pritisak na sat nego što bi to bilo pod tlakom od 3 bara, izmjerenih na dubini od 30 metara. Ne treba zanemariti ni temperaturnog širenja materijala, primjerice kada se kućište sata zagrijano na suncu uroni u ugodno hladnu morsku vodu.

Izvan laboratorijskih uvjeta situacija nije idealna, a kada dodamo ljudski faktor, vjerojatnost prodora vode u kućište značajno se povećava. Prodor vode može nastati zbog nepravilno zavijene krunice, a čest razlog su oštećenja pokretnih dijelova uslijed udaraca, što može narušiti prilijeganje brtvi i smanjiti njihovu učinkovitost. Važan faktor za brtve je i vrijeme: s godinama postaju manje elastične i samim time manje učinkovite.

Izražena je v atmosferah (ATM) ali v metrih (M) in ne predstavlja dejanske globine. Vodoodpornost ne more biti stalno zagotovljena. Vodootpornost sata potrebno je testirati uređajem za ispitivanje vodootpornosti prilikom svake zamjene baterije. Istovremeno provjeriti i po potrebi zamijeniti sve brtve na poklopcu, krunici i gumbima.

Na vodootpornost utječu starenje brtvi, slučajni udarci (hladnoća, ekstremna vrućina ili kombinacija oboje), krunica, gumbi na kućištu, kućište, kristal. Pogledajte našu tablicu vodootpornosti za više informacija o prikladnosti sata za različite aktivnosti. Preporučujemo da jednom godišnje zamijenite brtve sata i obavite test vodootpornosti.

Svojstva materijala

Vrste remena:

Metalni remen

Metalne narukvice mogu sadržavati tragove nikla ili drugih alergena, stoga ih ne preporučujemo osobama s kontaktnim alergijama. Metalne narukvice osjetljive su na deterdžente, sredstva za čišćenje, kozmetiku, parfeme, dezodoranse, sol, znoj itd. Kontakt s tim tvarima može uzrokovati koroziju metalne narukvice.

Silikon / Guma

Ove narukvice su izdržljive i jednostavne za održavanje, ali i kod njih može doći do oštećenja. Narukvice svjetlijih boja u kontaktu s odjećom koja sadrži agresivne boje mogu izgubiti svoju prvotnu nijansu. Natpisi i oznake mogu se s vremenom izlizati ili izbrisati.

Silikonske narukvice osjetljive su na deterdžente, sredstva za čišćenje, dezinfekciju, boje, kozmetiku, parfeme, dezodoranse, sol, znoj itd. Kontakt s tim tvarima može uzrokovati promjene u fleksibilnosti narukvice (boja, elastičnost itd.).

Koža

Kožne narukvice mogu biti izrađene od prave ili umjetne kože. Prava koža je mekana i elastična, otporna na habanje. Pravilnom njegom može se produžiti vijek trajanja narukvice. Kožne narukvice ne izlažite suncu jer boja može izblijedjeti ili popucati. Kontakt s vodom može uzrokovati upijanje vode i stvaranje mrlja.

Umjetna koža manje je izdržljiva i brže se troši. Na visokim temperaturama se topi i ispušta miris zbog premaza. Zbog prirodnih razlika u materijalima, trajnost i vijek trajanja ovih narukvica mogu varirati. Na trajnost i dugotrajnost kožnih narukvica – slično kao i kod ostalih proizvoda od kože – značajno utječe pravilna upotreba. Kontakt s deterdžentima, sredstvima za čišćenje, kozmetikom, parfemima, dezodoransima, solju, znojem itd. može uzrokovati promjenu boje remena, a njegov vijek trajanja može biti kraći.

Tkanina

Narukvice od tekstila imaju različit vijek trajanja zbog razlika u materijalima. Na trajnost i dugotrajnost tekstilnih narukvica značajno utječe pravilna upotreba. Kontakt s deterdžentima, sredstvima za čišćenje, kozmetikom, parfemima, dezodoransima, solju, znojem itd. može uzrokovati promjenu boje, mirisa i fleksibilnosti remena, a njegov vijek trajanja može biti kraći.

Pažnja! Remen sata je potrošni materijal koji je potrebno zamijeniti nakon određenog vremena. Kožne, tekstilne i slične remene za satove, koje nosite svakodnevno i ne možete ih očistiti pod tekućom vodom, potrebno je zamijeniti barem jednom godišnje. Na remenu se s vremenom nakuplja prljavština i bakterije, što može uzrokovati iritacije i druge probleme s kožom.

Preporuke za čišćenje remena:

Narukvice treba redovito čistiti i sušiti. Postupak čišćenja je jednostavan. Narukvicu sata obrišite mekanom i vlažnom krpom. Čišćenje je posebno potrebno nakon intenzivnog znojenja ili boravka u okruženju s puno prljavštine.

Baterije

Očekivano trajanje baterije u satu:

Postoji nekoliko faktora koji mogu doprinijeti kraćem vijeku trajanja baterije u satu. Jedan od faktora je sam mehanizam sata. U pravilu, jeftiniji mehanizmi troše više energije od skupljih i sofisticiranijih. Na vijek trajanja baterije također utječu vanjski faktori, poput izloženosti visokim ili niskim temperaturama.

Trajanje baterije u satu s Quartz mehanizmom iznosi između 4 i 36 mjeseci.

Pametni satovi ne mogu se mjeriti s tradicionalnim ručnim satovima po trajanju baterije, a razlog za to leži u funkcijama koje nude i Bluetooth povezivosti. Bluetooth povezivost je najveći potrošač energije. Vijek trajanja baterije najviše ovisi o načinu korištenja sata. Puno energije troše funkcije poput mjerenja otkucaja srca, krvnog tlaka i “lift the wrist screen” – aktivacija zaslona pri svakom podizanju ruke. Ako su ove funkcije aktivirane, možete očekivati da će bateriju sata biti potrebno puniti svakodnevno. U aplikaciji na telefonu moguće je isključiti ove funkcije, što znači veliku uštedu energije i dulji vijek trajanja baterije.

Pametni ručni satovi Smael s uključenom Bluetooth vezom rade gotovo neograničeno tijekom sekundi. Trajanje baterije u istim satovima bez Bluetooth veze iznosi između 4 i 12 mjeseci.

Mehanizmi

Mehanizmi na baterije mogu odstupati +/- 5 minuta mjesečno.

Automatski mehanizmi predstavljaju način pokretanja sata pomoću energije pohranjene u metalnoj opruzi. Mehanizam se sam navija tijekom nošenja (pomicanja). Ako se sat ne pomiče dovoljno, potrebno ga je ručno naviti okretanjem krunice u smjeru kazaljke na satu. Jedno navijanje (oko 30 okreta krunice) dovoljno je za otprilike 30 sati rada sata. Preporučujemo da sat svakodnevno navijate ujutro i navečer (između 15 i 20 okreta krunice) kako bi ispravno radio. Automatski mehanizmi, iako praktični, nisu toliko precizni kao mehanizmi s baterijom, jer mogu odstupati +/- 5 minuta dnevno.

Materijalni nedostatak

Potrošač može ostvariti svoja prava zbog materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti trgovca u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Potrošač mora u obavijesti o nedostatku precizno opisati nedostatak i omogućiti trgovcu pregled robe.

Trgovac ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pokažu nakon dvije godine od trenutka isporuke. Smatra se da je nedostatak na robi postojao već u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.

Potrošač koji je pravilno obavijestio trgovca o nedostatku ima pravo od trgovca zahtijevati da:

  • ukloni nedostatak na robi ili vrati dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili
  • zamijeni robu s nedostatkom za novu, ispravnu ili
  • vraća plaćeni iznos.

Kada je nedostatak materijalan? Kada:

  • artikl nema svojstva potrebna za normalnu upotrebu ili promet
  • artikl nema svojstva potrebna za posebnu namjenu zbog koje ga kupac kupuje, a koja su trgovcu bila poznata ili su mu trebala biti poznata
  • artikl nema svojstva i karakteristike koje su izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane
  • je trgovac isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se usporedbom s drugim, ispravnim artiklom iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili navodima vezanim uz artikl.

Kako se ostvaruje materijalni nedostatak?

Kupac nas mora o mogućem materijalnom nedostatku obavijestiti zajedno s točnim opisom istoga u zakonski propisanom roku te nam omogućiti pregled artikla. Obavijestite nas putem e-mail adrese info@satovi-24.hr

Pravo na ostvarivanje prava zbog materijalnog nedostatka na artiklu preciznije je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Postupak obavještavanja o kupnji

Narudžba u pripremi

Nakon predaje narudžbe, kupac prima obavijest putem e-maila i SMS poruke da je narudžba prihvaćena. STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. pregledava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih artikala i potvrđuje narudžbu ili je odbija s razlogom.

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. može radi provjere podataka ili osiguranja točne isporuke nazvati kupca na njegov kontaktni telefonski broj. Putem e-maila i SMS-a, STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. redovito obavještava kupca o ažuriranim podacima vezanim uz isporuku artikala.

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu zbog dužih rokova isporuke ili zbog nemogućnosti isporuke artikala koji nisu na zalihi u vlastitom skladištu.

Narudžba je poslana

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. priprema i šalje artikl u dogovorenom roku te o tome obavještava kupca putem e-maila i SMS poruke. SMS poruke koje su odgovor na SMS poruku STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p., nećemo primiti, stoga molimo kupce da ne odgovaraju na SMS poruke, već da nam se obrate putem navedenih kontakata (e-mail i telefon). U slučaju greške, kupac može obavijestiti STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. putem e-mail adrese info@satovi-24.hr

Otkaz narudžbe:

Kupac može otkazati narudžbu bez dodatnih troškova prije nego što primi e-mail obavijest o tome da je narudžba već otpremljena. Obavijest o otkazivanju narudžbe moguća je isključivo putem e-maila na info@satovi-24.hr. U e-mail poruci navedite sljedeće podatke:

  1. U naslovu poruke:

– Otkazivanje narudžbe

  1. U sadržaju poruke:
  2. a) ime i prezime kupca
  3. b) adresa kupca
  4. c) broj narudžbe

Ako se dogodi da je narudžba već otpremljena, kupac može odbiti pošiljku dostavljaču.

Od dana odbijanja narudžbe kupca narudžba prestaje važiti.

Informacije o postupku prigovora

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. Poštuje važeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača i ulaže maksimalne napore kako bi ispunio svoju dužnost uspostave učinkovitog sustava za rješavanje prigovora.

Kupac može podnijeti pritužbu putem e-maila na info@satovi-24.hr.

Ovlašteno osoblje odlučit će o pritužbi u najkraćem mogućem roku, odnosno najkasnije u roku od 8 dana od primitka potpune dokumentacije potrebne za obradu.

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. poslat će odgovor na prigovor s odgovarajućim objašnjenjem u pisanom obliku na kontakt adresu kupca.

Kupac ima pravo podnijeti prigovor na odluku. STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. u roku od 15 radnih dana poslat će odluku o prigovoru s odgovarajućim objašnjenjem u pisanom obliku na kontakt adresu kupca. Time je odluka tvrtke STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. konačna i interni postupak prigovora završen.

Ako stranka nije zadovoljna rješenjem pritužbe, može podnijeti tužbu nadležnom sudu.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. u skladu sa zakonskim normama ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

STUPRUM PRO, Andrej Samec s. p. kao pružatelj robe i usluga koji se bavi internetskom trgovinom na području Republike Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima na elektroničkoj poveznici http://ec.europa.eu/odr.

Ova regulativa proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova te izmjena Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/EZ. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ.

Odgovorna osoba za rješavanje jamstava i reklamacija tvrtke STUPRUM PRO, Internetska trgovina, Andrej Samec s. p., koju možete kontaktirati putem e-mail adrese info@satovi-24.hr

Shopping Cart